Ցավու՞մ է Ձեր մեջքը

Ցավու՞մ է Ձեր մեջքը

Ցավու՞մ է Ձեր մեջքը

Ազատագրեք Ձեր ողնաշարը անցավ սեքս ունենալու համար

Խորհուրդներ, որ կօգնեն Ձեզ ստանալ հաճույք առանց ցավի

Չկան ցավը բուժող արագ միջոցներ, բայց կան միջոցներ ճնշման թուլացման համար, ինչը կարող է խորացնել ցավը և տալ ղեկավարման որոշակի հնարավորություն մի քանի փորձված միջոցներով:

1.    Լողը և մերսումը առաջին հերթին

Մեջքի մկանները կսկսեն զգալիորեն ավլի լավ աշխատել առանց լարվածության: Տաք բաղնիքը և մերսումը հրաշքներ գործել մեքը սեքսին նախապատրաստելու համար:  Փորձեք օգտագործել զգայուն արոմաթերապիա տրամադրելու, հիվանդ մկանները հանգստացնելու և լարվածությունը հանելու համար: Վարդի յուղերից  պատրաստված միջոցները կարող են օգնել Ձեր մարմինը հանգստացնելու և թուլացնելու համար:

2.    Շփում

Պատմեք Ձեր զուգընկերոջը, թե ինչն է Ձեզ օգնումը, և ինչը՝ ոչ: Մեջքացավերը ամաչելու պատճառ չեն: Մյուս կողմից մի մոռացեք զրուցել, եթե Դուք հանդիսանում եք մեջքացավեր ունեցող մարդու զուգընկեր, և Դուք զգում եք, որ Ձեր պահանջները բավարարված չեն, քանի որ, ողջ ուշադրությունը սևեռված է անձին, ով ցավեր ունի: Միասին տարբեր  դիրքեր փորձեք: Խոսեք այն մասին, թե որն է աշխատում, իսկ որը՝ ոչ:

3.    Մի դարձրեք սեռական ակտը “հիմնական ուտեստ”

Կենտրոնացեք այնպիսի դիրքերի վրա, որոնք չեն պահանջում շատ շարժումներ: Օրալ սեքսը կամ փոխադարձ ձեռնաշարժությունը, որոնք մեջքի ավելի քիչ մասնակցություն են պահանջում, երեկոի նպատակը, այլ ոչ թե սեռական ակտը: Դարձրեք օրալ սեքսը ավելի հետաքրքիր բուրումնավեր քսուքների միջոցով:  Ավելացրեք այն մանուալ ստիուլյացիաի մեջ, փոխելով ջերմաստիճանը օրինակ սառույցի միջոցով:

4.    Գտեք  օգնական

Փնտրեք վիբրատերներ և առնանդամներ, որոնք երկար բռնակներ ունեն կամ ձեռքերի միջամտության կարիք չունեն: Նման վիբրատորը, որպես կանոն հագնում են և գործընթացը ավելի հեշտացնում, քանի որ այն կապված է լինում Ձեր մարմնին և նույնիսկ լարը տեղափոխելու անհրաժեշտություն չի լինում:

Ընդունեք  ճիշտ  դիրք

Առաջին հերթին, գտեք դիրք, որում դուք կսահմանափակեք Ձեր շարժումները:
Նրանք, ովքեր մեջքի Ձգվող ցավեր ունեն, հաճախ նախընտրում են դիրք, որի ժամանակ մեջքը մի փոքր հետ է կորացած,: Մեջքին պարկած դիրքը հանդիսանում է նախընտրելի  մեջքի նման ցավերով տղամարդկանց համար :  Գոտկատեղի տակ դրած սրբիչը, շատ հարմար է  տղամարդու մեջքը կորացած դիրքում պահելու համար, երբ զուգընկերը  հեծնի նրան: Շատ կանայք գտնում են, որ փորին պարկած դիքրում  բարձը կրծքի տակ դնելով թեթևացնում են ճնշումը մեջքի վրա, երբ տղամարդը մտնում է նրա մեջ հետևից:

Նրանք, ում մոտ մեջքի ճկվող ցավեր են,  գտնում են առաջ  ճկվող շարժումներով դիրքերը ավելի նախընտրելի: Կանանց համար, դա կլինի միսիոներական դիրքը՝ ոտքերը կրծքին սեղմած, կամ  <<раком >> դիրքը:
Երբ  Դուք պարկած եք մեջքի վրա, մի փոքր ծալեք ոտքերը ծնկների հատվածում: Դրեք սրբիչը կամ բարձը ծնկների տակ: Սակայն նման ցավով տղամարդկանց համար միսիոներական դիրքի մասին անգամ խոսք գնալ չի կարող:  Որոշ տղամարդիկ գտնում են, որ <<մտնել>> զուգընկերուհու մեջ հետևից, երբ նա թեքվում է առջև, իրենց շատ է օգնում:

Գդալների դիրքը (կողքի պարկած, զուգընկերներից մեկը մյուսի առջև - փորով մեջքին ուղղված) տանելի է շատ տեսակի մեջքացավերի  համար:  Զգացմունքային և միաժամանակ հարմար,  մեկի փորի մերձավորությունը մյուսի մեջքի նկատմամբ կարող է կապել միմյանց և տալիս է հետշ մուտք կրծքին և թիթեռնազորնին (клитор), և չի ստեղծում հավելյալ ճնշում զուգընկերներից յուրաքանչյուրի գոտկատեղի հատվածին:
Տարբեր ձևերի բարձերը կօգնեն Ձեզ հնարավորինս երկար պահպանել դիրքը: Փորձեք սեպաձև կամ գլանաձև բարձեր: